O spotkaniu

Czy zastanawialiście się, dlaczego Steve Jobs, Bill Gates lub Richard Branson odnieśli sukces? W prostym porównaniu można odnieść wrażenie, że znacząco różnią się od nas – myślą w inny sposób. Te trzy sukcesy łączy wspólny mianownik – wybitny produkt. Co więcej, procesu tworzenia wybitnego produktu można się nauczyć (podobnie jak przedsiębiorczości, co jest konieczne, by zbudować i utrzymać sukces produktu).

Prawdopodobnie spotkaliście się z różnymi narzędziami, canvasami, frameworkami takimi jak Value Proposition, Business Model Canvas, Lean Canvas, Impact Mapping i wiele innych. Rzadko jednakże mówi się, jak wszystkie te narzędzia połączyć w całość i na czym naprawdę się skupić, by osiągnąć sukces produktu.

Listopadowy warsztat będzie opierał się m.in. na wykraczającym poza konkretny framework podejściu MIT – instytucji, której adepci wykreowali takie przedsięwzięcia jak Intel, Qualcomm, Texas Instruments, Boeing, HP, Bose, Gartner, Akamai, Linkedin, Dropbox czy Boston Dynamics. Będziemy opierali się na streszczeniu menedżerskim analizy rynku, by zasymulować prawdziwe warunki. Symulacyjna „analiza rynku” zostanie udostępniona uczestnikom wcześniej, by mogli przygotować się do warsztatu. Naszym celem będzie opracowanie produktu, zyskując widoczność całego procesu a nie pojedynczych narzędzi.

O Prowadzącym

Michał Kaczmarski
Product Development | Startup Growth | Startup Investments | Business Analysis | Customer Experience
Notka biograficzna

Od 20 lat związany z przedsięwzięciami technologicznymi. Od branży gier, przez agencje interaktywne i marketingowe, e-commerce w turystyce, sport, własne produkty w firmie IT, w końcu do CVC i współpracy ze startupami.

Porażki, sukcesy, długi, pieniądze – dalej nie ma dość i ciągle chce więcej. Opracował i wprowadził na rynek dobrych kilka produktów z sukcesami oraz porażkami; pracował zarówno w ładzie korporacyjnym, jak i firmach małych, zwinnych, startupach.

 

Zapisy na Meetupie

1. Dołącz do listy oczekujących („waitlist”) na Meetupie. Pamiętaj o udzieleniu odpowiedzi na zadane pytanie. Zgłoszenia udziału przyjmujemy do 10 listopada włącznie (do końca dnia). Nie decyduje kolejność zgłoszeń.

2. 11 listopada do 20:00 ogłosimy listę 30 osób, które zaprosimy do udziału w warsztacie – zostaną one przeniesione z listy oczekujących na listę uczestników. Pozostałe osoby zapraszamy do udziału w spotkaniu w charakterze obserwatorów.

3. Osoby zakwalifikowane do udziału w warsztacie zostaną poproszone o potwierdzenie uczestnictwa – za pośrednictwem Meetupa otrzymają prywatną wiadomość z numerem konta (nie chcemy podawać go do wiadomości publicznej) i prośbą o dokonanie wpłaty w wysokości 20 zł.

4. Na przelew będziemy oczekiwać 3 dni robocze (do 14 listopada włącznie). Jeżeli po tym czasie wpłata nadal nie będzie zaksięgowana, dane zgłoszenie przesuniemy na koniec listy rezerwowej. W jego miejsce zostanie „wciągnięta” kolejna osoba. Wówczas dostanie ona wiadomość z danymi do przelewu na takiej samej zasadzie.

5. Listopadowe spotkanie rozpoczniemy szybką rejestracją, podczas której każdy zapisany uczestnik wydarzenia ODZYSKA wpłaconą kwotę (zostanie zwrócona w gotówce). Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY, a płatności mają na celu jedynie potwierdzenie uczestnictwa.

6. Startujemy 18 listopada o 18:00. W przypadku spóźnienia miejsca osób zakwalifikowanych do udziału w warsztacie zostaną oddane osobom z grona obserwatorów!

FAQ

Gdzie znajdę dane do przelewu?

Niezbędne informacje zostaną zawarte w wiadomości prywatnej, wysłanej na pocztę Meetupa. Jeżeli drogą mailową otrzymałaś/-eś automatyczne potwierdzenie udziału w warsztacie, ale w Twojej skrzynce meetupowej nie znajdujesz danych do przelewu – skontaktuj się z nami. Tylko potwierdzenie udziału poprzez dokonanie wpłaty gwarantuje Ci miejsce na wydarzeniu!

Jak mogę zrezygnować z udziału w wydarzeniu?

Jeżeli nie dokonałaś/-eś jeszcze płatności, oznacz się na Meetupie jako „not going”. Wolne miejsce zaproponujemy pierwszej osobie z waitlisty. Jeżeli chcesz zrezygnować po wykonaniu przelewu, oznacz się na Meetupie jako „not going”. Wolne miejsce zaproponujemy pierwszej osobie z waitlisty. Co natomiast ważne, nie zwracamy wpłaconych kwot. Dlatego też prosimy o przemyślane zapisy.

Nie mogę wziąć udziału w wydarzeniu. Czy mogę oddać komuś swoje miejsce?

Nie chcielibyśmy budować poczucia, że mimo istnienia zasad zapisów, na wydarzenie można było dostać się inną drogą. Jeśli nie możesz wziąć udziału – patrz wyżej.

Co zrobicie z wpłatami, które zatrzymacie?

Wpłaty osób, które zapisały się, jednak nie przyszły, pomogą sfinansować bieżące „koszty operacyjne” Agile Silesii (czyli m.in. zakup materiałów papierniczych, zakup pamiątkowych T-shirtów dla przyjezdnych prelegentów, regulację opłat za użytkowanie serwisu Meetup.com).