O spotkaniu

Różne grupy interesów w projekcie… Biznes sprzedał już to, czego IT nie dostarczyło… Analitycy, którzy z wymaganiami są w lesie… Product Owner, który stara się pogodzić sprzeczne grupy interesów… Sponsor, który chce zacząć zarabiać na produkcie, a nie może… Presja czasu… Wysokie oczekiwania… Niezadowalające efekty pracy… A w samym środku tego Wy – zespół.

Bo Biznes jest „gupi” i nie wie, czego chce…
Bo teraz przecież trzeba to tylko zaprogramować…
Bo Agile – to nie ma dokumentacji…
Bo Agile – to pewna jest tylko zmiana…
Bo produkt miał być dostępny szybciej…
Bo Agile nie wymusza na nas decyzyjności… Najwyżej się poprawi…
Bo stabilność już dawno poszła do konkurencji…

W takim środowisku łatwo o konflikt. Jak pogodzić świat IT oraz Biznes? Jak sprawić, by projekt wrócił na właściwe tory? Jak odbudować zaufanie w zespole?

W trakcie warsztatu uczestnicy będą mieli okazję rozwiązać problemy na styku IT i Biznesu dzięki wykorzystaniu Retrospektywy i narzędzi, których dostarcza. A wszystko po to, by zrealizować projekt na czas i rozwiązać sytuacje sporne, które toczą zespół projektowy.

O Prowadzącej

Katarzyna Krzeszowska

Project Manager / Product Owner

Notka biograficzna

Na co dzień kierownik projektów informatycznych, członek International Project Management Association Polska oraz Stowarzyszenia Inżynierii Wymagań.

Były prezes klubu Silesia Toastmasters. Budowanie relacji w zespołach pozwala jej na czerpanie jeszcze większej radości z pracy, którą wykonuje. Zdaje sobie sprawę, że nigdy nie osiągnie się tyle, co wspólnie z zespołem.

 

Zapisy na Meetupie

1. Osoby chętne zgłaszają swoje zainteresowanie udziałem w wydarzeniu, zapisując się na listę oczekujących („waitlist”).

2. Pierwsze 35 zgłoszeń (zgodnie z kolejnością zapisów) systematycznie przenosimy na listę uczestników („going”). Robimy to ręcznie, ponieważ w tym samym momencie przesyłamy za pośrednictwem Meetupa prywatną wiadomość z numerem konta (nie chcemy podawać go do wiadomości publicznej) i prośbą o dokonanie wpłaty w wysokości 20 zł.

3. Będziemy oczekiwać na przelew 5 dni roboczych (liczone od momentu wysłania maila z danymi). Jeżeli po tym czasie wpłata nadal nie będzie zaksięgowana, przesuniemy Twoje zgłoszenie na koniec listy rezerwowej. W jego miejsce zostanie „wciągnięta” osoba zajmująca pierwszą pozycję na liście oczekujących. Wówczas dostanie ona wiadomość z danymi do przelewu na takiej samej zasadzie.

4. Czerwcowe spotkanie rozpoczniemy szybką rejestracją, podczas której każdy zapisany uczestnik wydarzenia ODZYSKA wpłaconą kwotę (zostanie zwrócona w gotówce). Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY.

FAQ

Gdzie znajdę dane do przelewu?

Niezbędne informacje zostaną zawarte w wiadomości prywatnej, wysłanej na pocztę Meetupa. Jeżeli drogą mailową otrzymałaś/-eś automatyczne potwierdzenie udziału w warsztacie, ale w Twojej skrzynce meetupowej nie znajdujesz danych do przelewu – skontaktuj się z nami. Tylko potwierdzenie udziału poprzez dokonanie wpłaty gwarantuje Ci miejsce na wydarzeniu!

Jak mogę zrezygnować z udziału w wydarzeniu?

Jeżeli nie dokonałaś/-eś jeszcze płatności, oznacz się na Meetupie jako „not going”. Wolne miejsce zaproponujemy pierwszej osobie z waitlisty. Jeżeli chcesz zrezygnować po wykonaniu przelewu, oznacz się na Meetupie jako „not going”. Wolne miejsce zaproponujemy pierwszej osobie z waitlisty. Co natomiast ważne, nie zwracamy wpłaconych kwot. Dlatego też prosimy o przemyślane zapisy.

Nie mogę wziąć udziału w wydarzeniu. Czy mogę oddać komuś swoje miejsce?

Nie chcielibyśmy budować poczucia, że mimo istnienia zasad zapisów, na wydarzenie można było dostać się inną drogą. Jeśli nie możesz wziąć udziału – patrz wyżej.

Co zrobicie z wpłatami, które zatrzymacie?

Wpłaty osób, które zapisały się, jednak nie przyszły, pomogą sfinansować bieżące „koszty operacyjne” Agile Silesii (czyli m.in. zakup materiałów papierniczych, zakup pamiątkowych T-shirtów dla przyjezdnych prelegentów, regulację opłat za użytkowanie serwisu Meetup.com).